loading spinner
Totaal (excl. BTW): € 0,00

Retouren en Service

Bent u een zakelijke klant? Lees hier onze werkwijze met betrekking tot retourneren voor zakelijke klanten

Retouren en Service – zakelijke klanten

Voor verzoeken tot retourneren, volgen wij het Nederlands rechtssysteem: "Voor zakelijke aankopen, dus aankopen gedaan door ondernemers, geldt géén herroepingsrecht of wettelijke bedenktijd. U heeft zodoende geen wettelijke mogelijkheid om zonder opgave van redenen uw aankoop binnen 14 dagen terug te sturen en uw volledige aankoopbedrag inclusief bezorgkosten terug te krijgen". Uiteraard zijn wij bereid om mee te denken als zich een probleem voor doet. 

- Bij Solits heeft u een half jaar garantie op de producten.

- Heeft u een beschadigd product?
Ondanks dat we onze producten met de grootste zorg verpakken en verzenden, kan het voorkomen dat er toch schade ontstaat tijdens het transport. Wij willen dit zo snel en goed mogelijk oplossen.
Laat ons binnen 3 dagen weten als uw beschadigde producten heeft ontvangen.
Voor een goede oplossing vragen we hulp:
Indien het pakket beschadigd bij u aankwam, hopen wij dat u een notitie heeft gemaakt toen u uw handtekening plaatste bij het in ontvangst nemen van het pakket. Wij vragen u foto’s van de beschadigde producten en (indien mogelijk) van de verpakking te maken en naar ons te mailen. We nemen daarna contact met elkaar op om de situatie te bespreken. 

- Heeft u niet het juiste product ontvangen? Wij ruilen deze zo snel mogelijk om voor het juiste product. - Wilt u een product omruilen? Indien uw product op maat is gemaakt, is dit in de meeste gevallen helaas niet mogelijk. Bij artikelen uit ons basis assortiment denken we graag met u mee, onder andere hoe we de transportkosten voor u zo veel mogelijk kunnen beperken.

- Heeft u recht op geld terug? U heeft recht op terugbetaling van uw geld indien u een foutief of beschadigd product heeft ontvangen en het product om die reden retourneert. Wij betalen het bedrag terug via de betaalmethode waarmee u de betaling heeft gedaan. Wilt u het op een andere manier ontvangen, vermeld dit dan duidelijk in een e-mail. Wij betalen het bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde producten terug.

Eenvoudiger samengevat: 
Niet tevreden? Neem direct contact met ons op via info@sokkel.be of +31 174-881688.
We komen er ongetwijfeld samen uit.



Bent u een particuliere klant? Lees hier onze werkwijze met betrekking tot retourneren voor consumenten

Retouren en Service – consument

Bent u niet tevreden over uw product of is uw product beschadigd aangekomen? 
Dat vinden wij heel vervelend en we zoeken daarom graag met u naar een oplossing.

In
onze algemene voorwaardenstaat onze werkwijze bij retourneren en welke service wij bieden.
Hieronder vatten we dit kort samen:

- Bij Solits heeft u een half jaar garantie op de producten.
- U heeft na ontvangst van het product 
14 dagen bedenktijd
Product retourneren? U betaalt alleen de retourkosten. Wij regelen voor u het transport.
Product omruilen? U betaalt alleen de retourkosten. Indien voorradig, sturen wij u het nieuwe product direct toe.
- Ontvangt u een 
beschadigd product? Ook dat lossen we direct op.


Eenvoudiger samengevat:
Niet tevreden? Neem direct contact met ons op via
info@sokkel.be of +31 174-881688.
We komen er ongetwijfeld samen uit.


Retourneren? Gebruik het herroepingsrecht formulier*

Is het product niet naar uw zin en wilt u het terugsturen? Dan kunt u binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van het product de aankoop ongedaan maken. 

Dit kunt u doen door ons hiervan op de hoogte te brengen, bijvoorbeeld door  
dit herroepingsrecht formulier in te vullen en terug te sturen naar info@sokkel.be of Solits, Linnewever 5, 2292 JG, Wateringen. Nadat u ons heeft laten weten de aankoop te willen ontbinden, dient u de producten uiterlijk binnen 14 dagen aan ons te retourneren. 
 
*Uitzondering!
Bij artikelen die voor u op maat gemaakt zijn, is herroeping niet mogelijk.

Mijn geld terug

U heeft recht op terugbetaling van uw geld indien het product niet naar uw zin is (indien u ons dit binnen 14 dagen na ontvangst van het product laat weten.)
Wij betalen het bedrag waar u recht op heeft terug via de betaalmethode waarmee u de betaling heeft gedaan. Wilt u het op een andere manier ontvangen, vermeld dit dan duidelijk op het herroepingsrecht formulier. Wij betalen het bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde producten terug. U ontvangt bij een retourzending het gehele bedrag wat u aan ons betaald heeft om het product te ontvangen, retour. Daar gaan de retour kosten die gemaakt worden om het pakket bij u op te halen vanaf. Deze kosten zijn gelijk aan de verzendkosten welke op onze website terug te vinden zijn. Uiteraard mag u het product ook bij ons terugbrengen in Wateringen waardoor u deze kosten uitspaart.

Hoe verpak ik de sokkel voor retourzending?

Wij vragen u het product in de originele verpakking terug te verpakken.
Omdat het verzenden van sokkels een vak apart is en wij hier bijna 15 jaar ervaring mee hebben, willen wij graag de verzending voor u overnemen om te zorgen dat de bestelling in haar originele staat retour komt. Nadat wij uw herroepingsrecht formulier hebben ontvangen maken we met u een ophaalafspraak.

Kan ik een product omruilen voor een andere maat, kleur of materiaal?

Ja, dat kan. Indien u een product uit ons basis assortiment besteld heeft, kunt u deze kosteloos omruilen voor een ander product uit dit assortiment. Helaas kunnen wij op maat artikelen (specifiek voor u gemaakt qua afmeting en/of kleur en/of materiaal) niet terug nemen.

Het product is beschadigd aangekomen, wat nu?

Ondanks dat we onze producten met de grootste zorg verpakken en verzenden, kan het voorkomen dat er toch schade ontstaat tijdens het transport. Wij willen dit zo snel en goed mogelijk oplossen. Daarvoor hebben we uw hulp nodig! 

Indien het pakket beschadigd bij u aankwam, hopen wij dat u een notitie heeft gemaakt toen u uw handtekening plaatste bij het in ontvangst nemen van het pakket.
Wij vragen u foto’s van de beschadigde producten en (indien mogelijk) van de verpakking te maken en naar ons te mailen. We nemen daarna contact met elkaar op om de situatie te bespreken. 


Vragen?

Heeft u een klacht of vraag, twijfel niet om even te bellen +31 174-881688 of te e-mailen; info@sokkel.be